Śniadania

Płatki orkiszowe z awokado i suszonymi pomidorami

płatki owsiane z awokado

Skończyły się upały, więc przeskoczyłam od razu z jogurtu z musli na owsianki. Tym razem będzie w wersji wytrawnej – z awokado, suszonymi pomidorami i pysznymi dodatkami. Jeśli Was dziwi owsianka na słono, to przypomnijcie sobie, że przecież wszystkie kasze też tak zjadamy, a wiele się płatki od niej nie różnią;) W każdym razie – najlepiej sami spróbujcie i się przekonajcie ;)

Składniki na 1 porcję:

– ½ szklanki płatków orkiszowych (100ml)

– 200ml wody

– ½ awokado

– 3 suszone pomidory

– 2 rzodkiewki

– 2 łyżki szczypiorku lub koperku

– ½ świeżej papryczki chili

– 1 łyżka prażonego słonecznika

– 2 łyżki startego sera cheddar

– opcjonalnie: 1 łyżka oleju z suszonych pomidorów lub oliwy

Przygotowanie:

Płatki zalewamy wodą i gotujemy do miękkości, doprawiamy odrobiną soli i pieprzu i mieszamy z oliwą. Wykładamy do miseczki, mieszamy z pokrojonym awokado, suszonymi pomidorami, rzodkiewkami, chili i szczypiorkiem. Posypujemy serem i słonecznikiem.

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply
    U Rudej na Talerzu
    Sierpień 23, 2016 at 1:26 pm

    Fajna taka wytrawna wersja owsianki na śniadanie :) Muszę wypróbować :}

  • Napisz co o tym myślisz